CHCI SE STÁT KLIENTEM 3

Chci se stát klientem

Aktuálně:

Nyní Nás můžete kontaktovat přes kontaktní formulář a na socialni_2@domovturovice.cz, až budeme oficiálně otevřeni- po registraci sociální služby, bude uvedeno v aktualitách, budou platit následující kroky při postupu podání žádosti.
Děkujeme za pochopení

Kroky vedoucí do našeho Domova

1. Podání žádosti

  • vyzvednutí a vyplnění žádosti o pobytovou sociální službu v Domově nebo stažení z webových stránek chci se stát klientem→ formulářežádost o pobytovou sociální službu
  • žádost tvoří dva formuláře (žádost o poskytnutí sociální služby a vyjádření lékaře)
  • v případě opatrovnictví doručit rozhodnutí soudu-list opatrovníka, v případě zastupování žadatele vyplnit k zastupování oprávnění k zastupování při vyřizování žádosti stažení – chci se stát klientem→ formulářeoprávnění k zastupování při vyřizování žádosti
  • žádost doručit- poštou na adresu Domov Turovice, z.ú, Turovice 751 14, můžete donést osobně do Domova sociální pracovnici, ředitelce Domova nebo ji můžete vhodit do poštovní schránky Domova, popřípadě vyplněnou a naskenovanou poslat mailem na adresu socialni_2@domovturovice.cz.

2. Posouzení žádosti

  • písemné vyrozumění ohledně  žádosti- přijatá nebo odmítnutá, Vám odešleme do 30 dní na uvedenou adresu v žádosti, v případě nedostatků v žádosti, budete vyzváni k doplnění informací s lhůtou do 15 dní
  • při přijetí žádosti , Vás zařadíme mezi  mezi zájemce o poskytovanou sociální službu
  • u zájemce o poskytovanou službu, před jeho nástupem do Domova, bude provedeno sociální šetření, při kterém je zájemce seznámen se všemi okolnostmi týkající se jeho případného nástupu a pobytu 
  • čekací doba se neustále mění- záleží na životní situaci, využití terénních a ambulantních sociálních služeb a na výši přiznaného příspěvku na péči

3. Nástup do Domova

  • po splnění všech podmínek je žadatel písemně vyzván k nástupu do Domova
  • potřebné věci k nástupu jsou projednány při sociálním šetření a můžete si je přečíst a stáhnout i na našich webových stránkách- chci se stát klientem→ dokumenty k nástupu
  • klient nebo rodinní příslušníci mohou pokoj klienta, dle předchozí domluvy, vybavit před nástupem jeho osobními věcmi
  • smlouva bude podepsána nejpozději v den nástupu klienta do Domova

4. Den nástupu

  • podepsání smlouvy a vyplnění, podepsání všech potřebných formulářů (oznámení o poskytovateli pomoci, hlášení o pobytu v Domově na ČSSZ , dále se vyplňují souhlasy spojené s pobytem klienta.
  • ubytování klienta(klient nebo rodinní příslušníci mohou pokoj vybavit před nástupem osobními věcmi), klient je seznámen s klíčovým pracovníkem a s prostředím Domova
  • vítáme, pokud rodinní příslušníci  v den nástupu doprovodí a stráví nějaký čas s klientem a ulehčí mu tak přechod do nového domova
Mohlo by Vás zajímat

Formuláře k žádosti a dokumenty k nástupu