Aktuálně:
Nyní Nás můžete kontaktovat přes kontaktní formulář a na socialni_2@domovturovice.cz, až budeme oficiálně otevřeni- po registraci sociální služby, bude uvedeno v aktualitách, budou platit následující kroky při postupu podání žádosti.
Děkujeme za pochopení
Kontaktní formulář
Kroky vedoucí do našeho Domova
1. Podání žádosti
- vyzvednutí a vyplnění žádosti o pobytovou sociální službu v Domově nebo stažení z webových stránek chci se stát klientem→ formuláře→ žádost o pobytovou sociální službu
- žádost tvoří dva formuláře (žádost o poskytnutí sociální služby a vyjádření lékaře)
- v případě opatrovnictví doručit rozhodnutí soudu-list opatrovníka, v případě zastupování žadatele vyplnit k zastupování oprávnění k zastupování při vyřizování žádosti stažení – chci se stát klientem→ formuláře→ oprávnění k zastupování při vyřizování žádosti
- žádost doručit- poštou na adresu Domov Turovice, z.ú, Turovice 751 14, můžete donést osobně do Domova sociální pracovnici, ředitelce Domova nebo ji můžete vhodit do poštovní schránky Domova, popřípadě vyplněnou a naskenovanou poslat mailem na adresu socialni_2@domovturovice.cz.
2. Posouzení žádosti
- písemné vyrozumění ohledně žádosti- přijatá nebo odmítnutá, Vám odešleme do 30 dní na uvedenou adresu v žádosti, v případě nedostatků v žádosti, budete vyzváni k doplnění informací s lhůtou do 15 dní
- při přijetí žádosti , Vás zařadíme mezi mezi zájemce o poskytovanou sociální službu
- u zájemce o poskytovanou službu, před jeho nástupem do Domova, bude provedeno sociální šetření, při kterém je zájemce seznámen se všemi okolnostmi týkající se jeho případného nástupu a pobytu
- čekací doba se neustále mění- záleží na životní situaci, využití terénních a ambulantních sociálních služeb a na výši přiznaného příspěvku na péči
3. Nástup do Domova
- po splnění všech podmínek je žadatel písemně vyzván k nástupu do Domova
- potřebné věci k nástupu jsou projednány při sociálním šetření a můžete si je přečíst a stáhnout i na našich webových stránkách- chci se stát klientem→ dokumenty k nástupu
- klient nebo rodinní příslušníci mohou pokoj klienta, dle předchozí domluvy, vybavit před nástupem jeho osobními věcmi
- smlouva bude podepsána nejpozději v den nástupu klienta do Domova
4. Den nástupu
- podepsání smlouvy a vyplnění, podepsání všech potřebných formulářů (oznámení o poskytovateli pomoci, hlášení o pobytu v Domově na ČSSZ , dále se vyplňují souhlasy spojené s pobytem klienta.
- ubytování klienta(klient nebo rodinní příslušníci mohou pokoj vybavit před nástupem osobními věcmi), klient je seznámen s klíčovým pracovníkem a s prostředím Domova
- vítáme, pokud rodinní příslušníci v den nástupu doprovodí a stráví nějaký čas s klientem a ulehčí mu tak přechod do nového domova
Mohlo by Vás zajímat
Formuláře k žádosti a dokumenty k nástupu
